Trykte medier har en længere levetid og giver læseren mulighed for fordybelse.
Hurtig opmærksomhed – kort og præcis. Her er det stopeffekten der er i højsæde.
Skal der ikke være farve til kant eller er det ikke store oplag, kan i selv printe.
Har i brug for hjælp til opsætning af messemateriale, en profilbrochure, et katalog, en annonce eller en tilbudsavis.
Måske er det noget helt andet grafisk arbejde, i skal have lavet. Så kan jeg hjælpe! Er det ikke mit speciale eller fagområde, siger jeg fra.
At opsætte sider så budskabet fanger og lave marketingmateriale til forskellige events er mit kald. Jeg kan skabe resultater og færdiggøre produkter, så de gør en forskel! Jeg nyder at være med fra idé til færdig resultat og mestrer alle dele lige godt.
Tænk produktet til ende. Med det mener jeg, at der i overvejelserne omkring en grafisk opgave også skal være, hvilket medie der skal bruges. Skal det trykkes – og på hvad. Skal det være online – på sociale medier. Er det noget i selv kan printe. Jeg står for kontakt til trykkerier, eksterne bureauer ved f.eks. Google Ads og Google Analytics samt de samarbejdspartnere en opgave måtte kræve.