Trykte medier har en længere levetid og giver læseren mulighed for fordybelse.
Hurtig opmærksomhed – kort og præcis. Her er det stopeffekten der er i højsæde.
Skal der ikke være farve til kant eller er det ikke store oplag, kan i selv printe.
Har i brug for hjælp til opsætning af inhouse-materiale, en profilbrochure, et katalog, messemateriale, en annonce eller en tilbudsavis?
Måske er det noget helt andet grafisk arbejde, i skal have lavet. Så kan jeg hjælpe! Er det ikke mit speciale eller fagområde, siger jeg fra. Er det inden for mit område, så skaber jeg resultater og færdiggøre produkter, så de gør en forskel!
Tænk produktet til ende! Med det mener jeg, at der i overvejelserne omkring en grafisk opgave også skal være, hvilket medie der skal bruges. Skal det trykkes – og på hvad? Skal det være online – og på hvilke medier? Er det noget I selv kan printe? Jeg står for kontakt til trykkerier, eksterne bureauer eller andre samarbejdspartnere en opgave måtte kræve.